Geoblog.pl    rybki    Podróże    LTU, LVA, EST!    Jurmala

Jurmala

Łotwa
Łotwa, Jūrmala

Łotwa przywitała nas kiepskimi drogami, niektóre wyglądały nawet jakby były wydeptane przez zające. Na Łotwie sołtysowie ewidentnie zwijają asfalt! Nasze super fury dały sobie jednak radę i do Jurmali nas dowiozły. PaństwoSko nas nastraszyli, że w kurorcie nam przyjdzie dużo łatów zapłacić za nocleg, ale okazało się, że nie jest tak źle. Jedynym minusem i to całkiem sporym, jednak niezależnym od nikogo, był deszcz. Emilka nawet się na niego obraziła i długo nie chciała wychylić nosa z samochodu. My w tym czasie powędrowaliśmy na plażę poczuć ciepły letni deszcz na naszej skórze i wypić po iście wspaniałym, owocowo-alkoholowym cydrze (mam już nawet pomysł na interes – zaimportuję je do Polski!). W związku z warunkami atmosferycznymi byliśmy panami plaży i za free mogliśmy skorzystać z super ekstremalnej huśtawki, która zawróciła nam w głowach. Męska część naszej wycieczki stwierdziła, że pogoda jest butelkowa, więc należy się do tej sytuacji dostosować. Koniec tej opowieści pominę, żeby nikogo nie skompromitować i nie pogrążyć. Wspomnę jedynie o tym, że Wojciech inżynier o 1 w nocy zaczął nas pouczać, że mamy złe namioty, gdyż pozbawione są wyjść ewakuacyjnych i gaśnic. A, i wi-fi w końcu załatwiliśmy:-)